התחברות
/הרשמה

הזמינו עכשיו:
03-6180818

סל המוצרים
לעסק שלכם

מעשה באהרון ובמדפסת ללא פתרון..

אהרון, חבר טוב ולקוח ותיק שרוכש אצלינו בקביעות ציוד למשרד שבבעלותו

הגיע בוקר אחד לעבודתו, ניסה לצלם מספר מסמכים לצורך פגישת עסקים שתוכננה להיום והתפלא לגלות קווי דיו מרוחים על גבי הדפים בלי שום סיבה נראית לאין…

הוא החל לנסות לאתר בעצמו את מקור התקלה, איתחל את המחשב ואת המדפסת, החליף דפים, פתח וסגר את פתח המנוע, בדק את יציבותם של ראשי הדיו, הוציא, הכניס ושוב ניסה לצלם – שום דבר… הכל יוצא מרוח ובלתי קריא…

הוא ניסה לנקות את זכוכית הסורק באמצעות מטלית נקיה, שוב נסיון צילום ושוב אותה בעיה חוזרת על עצמה… לא היה לו קצה של רעיון מה עוד יכול להיות…

מכיוון המדפסת לא נראה שום סימן לבעיה… אך מציאות בשטח- עשרות דפי נסיונות מלאי קווים מכוערים לכל האורך..

הוא החליט לקרוא לטכנאי אבל אז כמוצא אחרון החליט להרים טלפון ל"קשת אופיס"…

שמעתי את המצוקה שבקולו וביקשתי ממנו לקחת מגבון, לפתוח שוב את מכסה הסורק (בפעם ה100 לאותו יום…) והפעם לנקות היטב את חלונית הזכוכית הצרה והמוארכת שנמצאת בין עינית המדפסת לחלון הסורק הרגיל- פס זכוכית צר בצורת סרגל ארוך, שרבים לא מודעים לקיומו ולחשיבותו…

הוא ניקה, ניסה ו…הקסם קרה! המדפסת פלטה בשמחה דפים נקיים ויפים ללא רבב…

למה זה קורה?

הסוד הוא בטכנולוגיית הצילום ושליחת הפקס דרך הפידר- מגש ההגשה העליון של המדפסת המושלבת, שמשתמשת בחלון הזכוכית הקטן בנוסף לסריקת הדף שעל הפידר העליון, כך שהתמונה המתקבלת בסופו של דבר על הדף המצולם משקפת גם את מה שנקלט בזכוכית זו. וכאשר היא מאובקת – פירורי האבק מצטלמים גם הם והורסים את בהירות ההדפסה של הצילום או הפקס שאתם שולחים (וזו הסיבה שלפעמים תקבלו פקס לא קריא כאשר השולח מתעקש שהמקור נקי וברור והבעיה אצלכם במדפסת… בזמן שהבעיה בעצם ב"סרגל הזכוכית" בקטן הצמוד לחלון הזכוכית הגדול של הסורק).

שמחתי לעזור לאהרון ולחסוך לו הזמנת טכנאי וזמן יקר…

ככה זה כשאתה עסק שנותן שירות מלא לכל לקוח הרבה אחרי הרכישה ותמיד נמצא שם בשבילו.

הצטרפו למועדון הלקוחות של קשת אופיס

ותקבלו עדכונים על הטבות ומבצעים

מלאו כאן את הפרטים שלכם וזהו, אתם בפנים!